رفتن به نوشته‌ها

فیلترشکن رایگان برای همه

عـــیــدیِ مــا به شمــا

به این امید که در خانه بمانید

فیلترشکن رایگان
فیلترشکن رایگان

اکانت رایگان 20 روزه و 30 روزه انواع فیلترشکن هم برای گوشی و هم Pc برای همگان بی قید و شرط 👍

کانکشن هوشمند parsvpn رو برای استفاده اکانت عیدی میتوانید از گوگل پلی جستجو و نصب کرده و برای pc هم از سایت قسمت آموزش اتصال. کانکشن هوشمند Windows.

جهت دریافت اکانت های رایگان :

  • اکانت 20 روزه رایگان: به پشتیبانی پیام داده و اکانت 20 روزه رایگان برای * تمامی سرویس ها * بگیرید.
  • اکانت یک ماه رایگان(قابل تمدید به 2 ماه رایگان): در صورت ارسال نظر و امتیاز 5 ستاره در صفحه گوگل پلی برنامه اندروید پارس و ارسال اسکرین شات، اکانت 30 روزه رایگان تمامی سرویس ها بگیرید.

همچنین در صورت خریدفیلترشکن یا تمدید هم به پشتیبانی پیام داده تا اکانت شما یکماه اضافه تر شارژ شود .

توجه:

اکانت های هدیه برای عیدی شما عزیزان کانال مشترکان فعلی و همه افراد حتی اشخاص جدید میباشد و به عنوای عیدی در نظر گرفته شده که هم در خانه بمانید و هم برای نمایش کیفیت سرویس های پارس وی پی ان و برای مشترکان فعلی جهت تمدید و خرید و.. ✔️

پشتیبانی     @pars_support
کانال تلگرام  @parsvpnofficial
ربات جدید    @parsvpns_bot

اینستاگرام  parsvpn.online

حریم خصوصی و امنیت VPN

VPN مخفف شبکه خصوصی مجازی است. یک VPN شبکه ای است که با استفاده از شبکه عمومی _معمولا اینترنت_ برای اتصال به شبکه خصوصی مانند شبکه داخلی شرکت استفاده می شود. در اینجا سیستم هایی وجود دارند که شما را قادر به ایجاد شبکه هایی با استفاده از اینترنت به عنوان یک واسط برای انتقال داده ها می کنند. خرید کریو VPN شبکه خصوصی را امن می کند زیرا از سیستم رمزگذاری و دیگر مکانیسم های امنیتی استفاده می کند برای اینکه تضمین کند تنها کاربران احراز هویت شده می توانند به شبکه دسترسی یابند و این داده دچار مشکل نخواهد شد.

vpn

کریو VPN طراحی شده است تا تونل امن و رمزگذاری شده ارائه دهد که در آن داده های بین کاربر از راه دور و شبکه شرکت منتقل می شود. اطلاعات منتقل شده بین دو موقعیت مکانی از طریق تونل رمزگذاری شده توسط هیچ شخصی قابل خواندن نیست زیرا سیستم شامل چند عنصر برای امن کردن شبکه خصوصی مجازی و شبکه خارج است.

اولین مرحله معمولا فایروال بیت کلاینت و سرور هاست است، نیاز به کاربران از راه دور دارد تا یم اتصال احراز هویت شده با فایروال ایجاد کند. رمزگذاری یک جزء مهم از VPN امن است.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *